Marka Yönetimi
İyi Bir Marka Yönetimi Çalışmasının Olmazsa Olmazları Nelerdir?
- His ekibi olarak etkili, başarılı sonuçlar veren ve markanızdan beklentilerinizi karşılayacak gerçekçi, yaratıcı ve efektif marka yönetimi çalışmaları yapmaktayız. Öncelikle iyi bir marka yönetimi çalışması için markanın avantajları, rakipleri, müşteri potansiyeli ve hedef kitlesi çok iyi belirlenmelidir. Daha sonra belirlenen bu hedeflere yönelik çalışmalar için hazırlıklar başlayabilir. Peki, etkili bir marka yönetimi için neler ile başlanabilir?
Sosyal Medya
Trendleri takip ediyoruz, müşterilerinizin yani hedef kitlenin ne istediğini bilmek çok önemli, eskisi kadar zor olmayan bu arz talep ikilisini keşfetmek için sosyal medya biz marka yönetimi uzmanlarına yol gösterici nitelik taşımakta. Sosyal medya sayesinde müşterilerinizin markanızdan beklentilerini, sizin markanızda yapmanız gereken değişiklikleri, markanızı yönetirken nelere dikkat etmeniz gerektiğini ölçebilir ve bu ölçümlere göre düzenlemeleri kolayca yapabiliyoruz, sosyal medya sayesinde markanızın değerini yükseltiyor, marka yönetimi çalışmalarınızı çok daha başarılı bir şekilde gerçekleştiriyoruz.
Markanız, hedeflediği kitle tarafından anlaşılabilir olmalı!
Kompleks hizmetler, uzun açıklamalar, anlaşılmayan reklamlar, sizden hizmet almak isteyen kişilerin kafasını karıştırabileceği gibi, reklamlarda gereksiz harcamalara, markanızın, hedef kitleniz tarafından yanlış anlaşılmasına ve aslında marka oluşturma ve bu markayı büyütme yolculuğunuzun başlamadan bitmesine sebep olabilir. Bu sebeple marka yönetimi araçları kullanılırken, hedeflediğiniz müşteri kitleniz tarafından anlaşılabilir olduğunuzdan emin oluyoruz, nasıl ki sizin markanızdan beklentiniz var ise, markanızın da sizden beklentileri var, bu noktada 6.his ekibi olarak markanızın büyümesi ve doğru kanallara ulaşması için beklentilerinizi karşılayacak çözümler üretiyoruz.
Google Yönetimi
Google, reklam çalışmalarında bir numarada yerini koruyor. Reklamlar demek marka demektir. Markanızı betimleyeceğiniz kelimeleri, anahtar kelimeleri, hedef kitlelerinizi, bu kitlelerin internette gezdiği diğer siteleri, sektördeki rekabeti araştırmanın en kolay ve güvenilir yolu olan Google, marka yönetimi yolculuğumuzda bizlere yön gösterici araçlardan biridir.
Reklamlarınızda kullanılacak, markanızı temsil edecek fotoğraflar, stratejik planlamalar, tanıtımlar ve benzeri marka yönetimi için gerekli stratejileri siz değerli müşterilerimizle planlayıp, birlikte emin adımlar atarak markanıza değer katıyoruz.